Primele stiri dupa lansare!

Ieri am trimis primele Glam Pack-uri in tara, iar astazi, de dimineata, am livrat si primele Glam Pack-uri pentru Bucuresti! Ne bucuram sa va vedem entuziasmul si speram sa ne ridicam la asteptarile voastre!
Mie mi-a facut placere sa ma intalnesc cu fetele din Bucuresti, astfel am avut ocazia sa imi cunosc colegele bloggerite (in cazul in care nu stiati, si eu sunt bloggerita pe domeniul lifestyle pe Overseeing Fashion).

Lor le-am dat cateva detalii despre urmatoarele Glam Pack-uri, asa ca ma simt datoare sa va spun si voua: vom incercat in fiecare luna sa avem o tematica si sa va tinem mai mult in suspans! Pentru Ianuarie deja s-au inscris mai multi colaboratori, asadar veti avea sansa sa testati si alte produse! Diferenta de pret nu va fi mare. Si inca ceva: speram ca in luna Ianuarie sa reusim sa onoram toate comenzile primite! Ati fost mult mai multe inscrise decat ne-am fi asteptat noi si va multumim din tot sufletul pentru interesul acordat!

Mai am doar cateva lucruri de adaugat despre actualul Glam Pack:

  • Sapunurile de la Soapmill au 50g, pe ambalaj nu este specificat acest detaliu, asadar sunt jumatate din greutatea unui produs full size
  • Voucherul pentru manichiura oferit de Shades Beauty Lounge nu are trecut numele vostru pe el, deoarece m-am gandit ca poate vreti sa il oferiti cadou cuiva. 
  • Pentru provincie am avut, intradevar, mai putine Glam Pack-uri pregatite decat pentru Bucuresti, si asta pentru ca fiecare pachet contine un produs full size (lucru echivalat pentru Glam Pack-urile din Bucuresti de manichiura oferita de Shades Beauty Lounge)

Toate acestea fiind zise, vrem sa va multumim mult mult pentru ca voi sunteti cei care ati facut acest concept posibil si datorita voua l-am adus si in Romania!